Procedowanie umów związanych z realizacją projektu
Przed podpisaniem umów o dofinansowanie projektu lub umów konsorcjum projektowego konieczne jest ich przejście przez odpowiednie działy administracji uczelni i zatwierdzenie. Procedowanie tych umów odbywa się zgodnie z obowiązującą procedurą obiegu umów w GUMed.
Procedowanie umów o dofinansowanie, konsorcjum projektowego i umów związanych z realizacją zadań projektowych:
- Po uzyskaniu finansowania na dany projekt, przydzielony zostaje do niego opiekun ze strony Biura Projektów.
- Jeżeli osoby odpowiedzialne za dany projekt otrzymają umowy o dofinansowanie lub konsorcjum do podpisu przez władze uczelni, przekazują je do Opiekuna w celu ich procedowania.
- Opiekun przekazuję umowę do odpowiednich działów administracji a następnie, po jej zatwierdzeniu, uzyskuje podpis władz Uczelni (zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr 48/2018 z dnia 30.07.2018 r.).
- W przypadku umów związanych z realizacją zdań projektowych, za procedowanie umów zgodnie z procedurą odpowiada Kierownik Projektu.
- Wszelkich informacji na temat procedury udzielają pracownicy Biura Projektów (skontaktuj się).

Procedura obiegu umowy