Powołanie Zespołu Projektowego

StartKoszRealizacja projektówPowołanie Zespołu Projektowego

Procedura powołania Zespołu Projektowego

Zarządzanie projektem w GUMed wiąże się z szeregiem praw i obowiązków nakładanych na kierownika projektu i jego zespół. W celu formalizacji zawiązania zespołów projektowych przygotowano następującą procedurę:

Proces powołania zespołu projektowego:

  1. Po uzyskaniu finansowania na dany projekt, przydzielony zostaje do niego opiekun ze strony Biura Projektów.
  2. Opiekun ustala z osobami inicjującymi projekt skład zespołu oraz stanowisko Kierownika.
  3. Kierownik Projektu wypełnia Kartę Zespołu Projektowego przekazaną przez opiekuna.
  4. Karta zostaje podpisana przez Kierownika Projektu, członków zespołu projektowego oraz Dyrektora Biura Projektów.
  5. Powyższa procedura dotyczy wszystkich projektów realizowanych w GUMed.
  6. Wszelkich informacji na temat procedury udzielają pracownicy Biura Projektów (skontaktuj się).
Powołanie zespołu projektowego
Powołanie zespołu projektowego

Jak dojechać?

Zobacz kampus