24.06.2025
Przedmiotem Programu jest wsparcie podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w realizacji projektów mających na celu prezentację aktualnych osiągnięć naukowych i najnowszych wyników badań naukowych lub prac rozwojowych poprzez organizację konferencji naukowych lub wydawanie monografii naukowych.
Budżet pojedynczego projektu to nie więcej niż 400 000 zł.
Okres trwania projektu to nie więcej niż 12 miesięcy.
W ramach jednego projektu możliwe jest zrealizowanie 1 konferencji.
Budżet pojedynczego projektu to nie więcej niż 80 000 zł.
Okres trwania projektu to nie więcej niż 24 miesiące.
W ramach jednego projektu możliwe jest zrealizowanie 1 monografii.
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKU – KONKURS WEWNĘTRZNY
Ze względu na ograniczoną liczbę wniosków, które Uczelnia może złożyć w naborze (3 wnioski) obowiązuje Konkurs Wewnętrzny.
Projekty należy zgłaszać przy użyciu Rozszerzonej Karty Projektu. Kartę, ze wskazanym źródłem pokrycia obowiązkowego wkładu własnego, należy przesłać drogą mailową na adres granty@gumed.edu.pl do dnia 30.06 br.
Wnioski wypełniane są w systemie ZSUN/OSF.
Termin składania wniosków w Ministerstwie upływa 16 lipca 2025 r o godzinie 16.00
DOKUMENTACJA KONKURSOWA
Szczegółowe informacje i dokumentacja konkursowa znajdują się na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
WSPARCIE BIURA PROJEKTÓW
Obsługą wnioskowania w Biurze Projektów zajmuje się Małgorzata Szydłowska-Czyżak (malgorzata.szydlowska-czyzak@gumed.edu.pl, tel. 58-349-12-07).
By dodać opiekuna projektu po stronie GUMed w systemie OSF (redaktora pomocniczego) należy użyć loginu zarejestrowanego już użytkownika systemu OSF: malgorzatasc
Zachęcamy do konsultowania wniosków telefonicznie, mailowo i online, po wcześniejszym umówieniu.