Wśród zaplanowanych form wsparcia znajdą się szkolenia m.in. z zakresu:
prowadzenia dydaktyki w języku angielskim,
problem-based learning,
peer-learning,
dydaktyki opartej na metodologii zarządzania projektem,
dydaktyki opartej na tutoringu,
posługiwania się programami statystycznymi,
wykorzystania zaawansowanych prezentacji multimedialnych w procesie dydaktycznym.
Docelowe efekty realizacji projektu będą zatem oddziaływać całościowo na jakość procesu dydaktyczny, dzięki czemu możliwe będzie podniesienie poziomu kształcenia studentów. Z uwagi na profil absolwentów uczelni, projekt przyczyni do poprawy poziomu opieki medycznej, co ma wymiar zarówno społeczny – zdrowsza populacja., jak i gospodarczy – lepiej wykwalifikowani specjaliści zasilą rosnący sektor usług med. i opiekuńczych.
Projekt ma charakter przekrojowy, gdyż uczestnikami są pracownicy dydaktyczni zatrudnieni na trzech wydziałach prowadzonych na GUMed.
Tytuł projektu: „Rozwój kompetencji kadry dydaktycznej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego”
Źródło dofinansowania: POWER oś III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego.
Harmonogram realizacji: 01.07.2017-30.06.2019
Budżet: 101 750,00 zł