Zgłaszanie zmian w projekcie
W trakcie realizacji projektu mogą pojawić się potrzeby zmian w zakresie merytorycznym, finansowym bądź technicznym w stosunku do pierwotnych planów. Niekiedy zmiany takie wymagają aneksowania zawartych umów dotyczących realizacji projektu. W celu sprawnego procedowania zmian oraz dbałości o dobrą komunikację pomiędzy Kierownikami Projektów a administracją, wprowadzono procedurę zmian w projekcie.:
Proces zgłoszenia i procedowania zmiany w projekcie:
- Po uzyskaniu finansowania na dany projekt, przydzielony zostaje do niego opiekun ze strony Biura Projektów.
- Opiekun przekazuje Kierownikowi Projektu dokumentację dotyczącą zmian w projekcie (zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr 57/2018 z dnia 08.10.2018 r.).
- Kierownik Projektu przed wprowadzeniem zmiany wypełnia Kartę Monitorowania Projektu, opisując w niej zakres zmian a następnie przekazuje ją Opiekunowi projektu.
- Zmiany wymagające aneksowania umów dotyczących realizacji projektu podlegają ocenie i zatwierdzeniu Komitetu Sterującego ds. projektów.
- Wszelkich informacji na temat procedury udzielają pracownicy Biura Projektów (skontaktuj się).
Zmiany w projekcie